PATRICIA- Mamma till tre små!

Två fantastiska dagar med dig!

Två helt fantastiska dagar har vi haft verkligen, de behövdes och de är dagar jag sent kommer att glömma! Så oerhört mysigt har vi haft. ♥
”Semestern” började i Onsdags, vi åkte in mot stan och checkade in på Clarion! fick först ett rum, men med jordens tråkigaste utsikt! utanför fönstret så stod en cementbyggnad, 1.5 meter ifrån. Så de kändes som man satt fängslad! Linus klarade 5 min, innan vi uppgraderade rummet! Väl när vi öppnade fick vi stora panoramafönster ut mot Norra Bantorget! Vi tillbringade ändå rätt stora mängder med att bara mysa, och vila. Så rummet kändes viktigt för oss båda! Vi tog en promenad från stan till Gamla Stan, kollade i alla små gränder och jag kände mig som en riktig turist! vid 21 så åt vi en sen middag på Engelen! Världens godaste plankstek, utan att överdriva! åt god mat, drack och bara njöt. Så mycket folk ute, och tempen ute visade hela 27 grader så sent på kvällen! gudomligt, som jag sa. Kändes som vi var utomlands för en stund! Tog en liten efterätt på Ben & Jerrys innan vi promenerade tillbaka genom hela stan mot hotellet. Stannade vid N bantorget och gick in på gården, drack några drinkar innan vi avrundade för att lägga oss och sova.

Torsdagen började med att vi gick till Selma Spa! NJÖT med stora jäkla bokstäver, morgonrock, tofflor, god frukt, gym, pool, strålande SOL! Badade och solade hela förmiddagen 🙂 Klädde på oss lite och gick in till stan för lite fika och stros! (vet inte hur mycket jag promenerat under dessa dagar) ilar i hela benhinnorna! Åter tillbaka till hotellet, gjorde oss redo för kvällen! Grönalund. 😀 Sist jag var där var jag bara barnet, och jag betedde mig som ett litet barn igår också! Mötte upp vänner till Linus på centralen och käkade lite på O´learys! En öl, två öl… blev tre öl! Femkamp och ”vätskepaus” mellan varje jävla kamp! haha.
De sista Linus gjorde innan vi skulle åka hem var att lägga 40:- på att få skjuta lite! Man skulle skjuta bort en stjärna på papper, och ja.. han som fd prickskytt i lumpen träffade såklart stjärnan och hem fick vi den STÖRSTA jävla vinsten! Superbjörnen som är längre än mig själv…. fick ta en taxi hem! skrattade så jag kissade på mig, och folk har glott som idioter 😀 Tagit kort på honom medan linus bar han på axlarna.

I morse så åt vi en god frukost innan vi checkade ut… nu är jag hemma och tycker faktiskt de är riktigt skönt det med.
De här behövdes, och som jag sa… vi njöt ♥

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!